Címkék

agii apostoli (1) ajándékbolt (1) akadémia (1) aknaveszély (1) akropolisz (2) alagutak (7) albán alpok (1) albán autómosó (1) albán bunkerek (1) albán fütyülés (1) albán gyerekek (1) albán mercedesek (3) albán szamár (1) albán utak (5) albán vasút (1) albán vendégszeretet (1) alexandria (1) algopirin (1) almiros (1) aluljáró (1) amfiteátrum (2) ancient agora (2) athén (30) attalos stoa (1) autópálya (4) baked beans (2) bander tollából (1) bárányok (1) bascarsija óváros (2) bécs (6) benzinkút (5) biogradi nemzeti park (2) biogradi tó (3) bisztrica volgy (1) bisztrica völgye (2) bitola (2) bobotov kuk (1) bolhapiac (1) borozás (1) bosna völgy (1) bosnyák grill (1) bosnyák szavak (1) budapest (4) budapest athén egyben a térképen (1) bukovo hágó (1) bulqize (1) bunker szuvenír (1) burek (1) burrel (1) cafe dc3 (1) centirozás (1) cicipasta (1) couchsurfing (5) crna gora (4) crna jezero (1) csocsó (1) dakovo (1) debar (1) debari tó (3) defekt (5) diane (2) dion (1) dioni archeologiai park (1) doboj (4) dombok (1) drina völgye (2) durmitor hegység (14) durrdefekt (1) dzadziki (1) ebéd (4) edessa (1) égei tenger (1) előzmények (1) elvira (1) enipea völgy (1) érmegyűjtés (1) eső (4) étteremben (1) evia sziget (13) fekete drin folyó (1) fertőrákos határátkelő (1) fertő tó (2) filopappus domb (1) fizetőkapuk (1) flo cafe (1) forgalom (1) főzés (1) függőhíd (2) fürdés (1) gázpalack (1) glyfa (2) görögök (1) görög hülyegyerekek (1) görög parlament (1) gyalogtúra (8) győr (1) gyros (3) hadrianus diadalív (1) hágó (8) hal (1) hamburger (1) hangyák (1) harkány (4) határátkelő (4) hegyek (9) hegymászás (5) héphaisztosznak temploma (1) heródes színháza (1) híd (1) highmountain cat (1) (2) hússütés (1) ión oszlopfő (1) ion oszlopok (1) juhász (1) juhnyáj (2) jurassic (1) kallimarmaro olimpiai stadion (2) kanális (1) kanelada (1) kanyon (14) kariatidák (1) karija (1) kartonpapirok (3) katerini (1) kávézó (1) kéményseprő (1) képeslap (1) képeslapok (1) képnézegetés (1) kerameikos (1) kerékpár (85) kerékpárbolt (1) kerékpárcsomagolás (3) kerékpársáv (1) kerékpárszerviz (2) kerítés (1) khalkida (1) kilátás az akropoliszra (1) kirinthos (1) klos (1) knight rider (1) kocsma (1) kocsmázás (1) kollégium (2) kommunisták (2) kompozás (3) konyha (1) korabeli wc (1) krokio (1) küllőtörés (3) kutyafuttatás (1) lago vegoritida (1) latin híd (2) leoforos adrianou (1) lezha (3) lidl (1) likavitosz domb (3) limni (1) litochoro (6) macedón gyerekek (3) makaróni (1) maqellare (1) mati folyó völgye (3) mecsek (1) mecsetek (2) méhek (1) menedékház (1) mesi híd (2) metaxourgeio (2) metró (2) mikrothives (1) miljacka folyó (2) minaretek (2) mojkovac (3) monastiraki (1) montenegróiak (1) moraca kanyon (6) mosás (2) mosdókagyló (1) mount pelister (1) múzeum (1) mytikas (2) naplemente (2) nasice (1) national garden (3) nedajno (3) need for speed (1) nemzeti park (26) netcafé (3) new philadelpiha ter (1) nyeregtörés (1) nyolcas (1) öböl (1) ohrid (4) ohridi tó (4) oktober 28 sugárút (1) olimpiai zeusz temploma (2) olimposz (5) orsi (5) osztrák utak (1) öszvér (1) padlofutes (1) palack visszavalto automata (1) pálmafák (1) park (2) parkok (3) parthenon (1) patak (2) pécs (3) pékség (1) pelikánok (1) pelister (2) perissos (2) pigadi (2) pigadion (2) piva kanyon (5) plaka (3) platamonas kastély (1) podgorica (4) posta (2) pteleos (1) rafting (2) rakija (2) reggeli (5) reptéri transzfer vonat (1) repülés (1) repülőgép (1) repülőtér (3) resen (2) rét (1) robogó (1) roman agora (2) samac (2) sárgaborsófőzelék (1) sátrazás (15) sebilj szökőkút (1) séta (1) shit happens (1) shkodra (4) shkodrai tó (1) shkodra tó (1) shkodra tó nemzeti park (2) shkopet tó (2) skadarsko jezero (1) skala (2) skodrai tó (1) (1) sopron (2) sörözés (19) sourpi (1) souvlaki (1) stég (1) struga (5) sülthús (1) susica kanyon (3) susicko jezero (1) szállás (6) szállás athénban (1) szarajevó (4) szelek tornya (1) szeli (2) szemét (4) szerpentin (2) szieszta (1) szintagma tér (3) szkander bég (1) szókratész börtöne (1) tábla (2) tara híd (1) tara kanyon (10) tavak (5) tea (1) teenager room (1) teknős (2) tempi völgy (1) templom (3) tengerpart (8) tengerszoros (2) térkép (1) (3) tópart (4) történeti múzeum (1) traktor (1) trsa (3) turisták (1) turistaút (2) tuzi (6) tűzoltók (2) ulzes tó (1) utcabál (1) útépítés (2) útiterv (1) vacsora (7) várak (1) vásárlás (6) vastag tixo (1) végszó (1) velestino (1) villányi hegység (1) vízesés (2) víztározó (1) völgy (10) vonatozás (6) yiannis (5) yiannis nagymamája (1) yorgos (1) zabljak (6) zappeion palota (1) zeusz (1) Címkefelhő

Friss topikok

HTML

Csavargás Athénban - Netcafé és ajándékbolt

Csavargás AthénbanMikor a képeslapokkal készen voltunk, kinyitottuk az Athén térképünket, és ráböktünk rajta egy olyan helyre, ahol még nem jártunk. Ez volt a Pedion Areos Park. A neve jól hangzik, de valójában eléggé unalmas volt, úgyhogy egy rövid üldögélés, és egy kisebb kör után tovább is álltunk. Mivel nem sokkal ezután sikerült betérni egy netcaféba, jöjjön most a hazaírt levelem egy része, itt-ott kiegészítve:
Itt most Athénban újra több naplót írok, aminek nagyon örülök. Ma még nem sokat írtam, úgyhogy most leírom Nektek, mi történt velünk ma, így két legyet ütök egy csapásra,  és gépelve úgyis gyorsabban megy, mint tollal írva.
Miután kikászálódtunk a National Gardenből, Bandernak már nagyon lógott a gatyája. Eddig is kilátszott a fél alsónadrágja a fenekén kerékpározás közben, de most aztán, hogy leszakadt a gombja is... Ezért a kormánytáskám vállpántjából egy övet eszkábáltunk, így már csak a negyed gatyája lóg ki a rövidnadrágból. :) Ahogy kerékpározok mögötte, most látom csak, milyen vékony... Én is ilyen gebe vagyok?
Na, szóval ezután összegeztük, mit kell tennünk, illetve szereznünk még: vastag tixó (ragasztószalag), a legfontosabb, Csavargás Athénbanholnapra a bringák becsomagolásához. Posta, a képeslapokat feladni. Netcafé, hogy írjunk haza, hiszen még mindig kétnapnyira van, mire otthon leszünk… A Vastag tixó hamar ment, elindultunk az Okt.28 úton, egy már ismert szupermarketbe Bander berohant, és talált 2 Euróért. Ezután jött egy „asap” project, konkrétan engem hívott a természet, persze a megváltást jelentő budit csak hosszú és keserves keresgélések után találtam meg egy bevásárlóközpont hatodik emeletén, majd be sz….m mire felértem. :) Ezért is jobb egy igazi dzsungel, mint a városi.
A posta már nehezebb ügy volt. Én úgy gondoltam, hogy a kérdezősködés a jó módszer, persze hülyék voltak az emberek, és elküldtek minket minden felé, ahol minden volt, csak posta nem, de legalább beszélgettem egy kicsit a helyiekkel, akik amúgy nagyon kedvesek (én választottam, kiket szólítok le), és majdnem mindegyik beszélt angolul. Persze ez nem vezetett eredményre, Bandernak ebből elege is lett, így az ő terve következett: cirkálunk a városban, amerre épp zöldet kapunk, vagy kedvünk tartja. Ezt először én nem komáltam, de aztán valahogy eltűnt az ólomsúly a lábamból, és innentől én is élveztem, hogy csak úgy megyünk össze-vissza a városban, és felfedezzük az utcákat, tereket... Persze így sem találtunk postát, de végül kikötöttünk valahol a központ környékén, ahol már tudtam egyet, amit még kijjebb mondott egy natív. És tényleg, ezúttal nem vertek át, ott volt, csak hát persze zárva. Na irány a Syntagma Square, ami egy központi tér, ott találtunk egy postát, ami holnap reggel 9-től már nyitva lesz. Juhéjj! Innen legurultunk egy másik térre, a Mitropolis templom mellé, itt Bander talált egy nagyon jó ajándékboltot, ajánlom mindenkinek, Csavargás Athénbanaki a bazársoroknál egy fokkal kultúráltabb helyről, de mégis nagyon olcsóért akar ajándékot vásárolni. A bolt neve "Shopping Center Plaka". Utólag esett le, hogy ez lett volna az a hely, ahol biztosan kapok egy szép Athén matricát a bukósisakomra… Sajnos ez elmaradt, de ha valaki olvassa ezt, és jár Athénba, amúgy is érdemes ide beugrania vásárolni, hozhatna nekem egy kis Athén matricát, meghálálnám! ;) Én persze sajnos nem bírtam a boltban 5 percnél tovább, inkább kint egy padon megírtam a képeslapot Lali-papáéknak.
Ezután még megnéztünk az akadémiát és a nemzeti könyvtárat. Egy képeslapon láttam őket, gondoltam egy fényképet megér a kitérő, csak hogy teljes legyen a lista Athén nevezetességeiről. Most itt vagyunk egy netcaféban, sokkal olcsóbb, mint a tegnap, 1,80 egy óra, és végre a képeket is sikerül DVD-re írni.

Szólj hozzá!

Címkék: posta akadémia athén netcafé ajándékbolt vastag tixo

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.