Címkék

agii apostoli (1) ajándékbolt (1) akadémia (1) aknaveszély (1) akropolisz (2) alagutak (7) albán alpok (1) albán autómosó (1) albán bunkerek (1) albán fütyülés (1) albán gyerekek (1) albán mercedesek (3) albán szamár (1) albán utak (5) albán vasút (1) albán vendégszeretet (1) alexandria (1) algopirin (1) almiros (1) aluljáró (1) amfiteátrum (2) ancient agora (2) athén (30) attalos stoa (1) autópálya (4) baked beans (2) bander tollából (1) bárányok (1) bascarsija óváros (2) bécs (6) benzinkút (5) biogradi nemzeti park (2) biogradi tó (3) bisztrica volgy (1) bisztrica völgye (2) bitola (2) bobotov kuk (1) bolhapiac (1) borozás (1) bosna völgy (1) bosnyák grill (1) bosnyák szavak (1) budapest (4) budapest athén egyben a térképen (1) bukovo hágó (1) bulqize (1) bunker szuvenír (1) burek (1) burrel (1) cafe dc3 (1) centirozás (1) cicipasta (1) couchsurfing (5) crna gora (4) crna jezero (1) csocsó (1) dakovo (1) debar (1) debari tó (3) defekt (5) diane (2) dion (1) dioni archeologiai park (1) doboj (4) dombok (1) drina völgye (2) durmitor hegység (14) durrdefekt (1) dzadziki (1) ebéd (4) edessa (1) égei tenger (1) előzmények (1) elvira (1) enipea völgy (1) érmegyűjtés (1) eső (4) étteremben (1) evia sziget (13) fekete drin folyó (1) fertőrákos határátkelő (1) fertő tó (2) filopappus domb (1) fizetőkapuk (1) flo cafe (1) forgalom (1) főzés (1) függőhíd (2) fürdés (1) gázpalack (1) glyfa (2) görögök (1) görög hülyegyerekek (1) görög parlament (1) gyalogtúra (8) győr (1) gyros (3) hadrianus diadalív (1) hágó (8) hal (1) hamburger (1) hangyák (1) harkány (4) határátkelő (4) hegyek (9) hegymászás (5) héphaisztosznak temploma (1) heródes színháza (1) híd (1) highmountain cat (1) (2) hússütés (1) ión oszlopfő (1) ion oszlopok (1) juhász (1) juhnyáj (2) jurassic (1) kallimarmaro olimpiai stadion (2) kanális (1) kanelada (1) kanyon (14) kariatidák (1) karija (1) kartonpapirok (3) katerini (1) kávézó (1) kéményseprő (1) képeslap (1) képeslapok (1) képnézegetés (1) kerameikos (1) kerékpár (85) kerékpárbolt (1) kerékpárcsomagolás (3) kerékpársáv (1) kerékpárszerviz (2) kerítés (1) khalkida (1) kilátás az akropoliszra (1) kirinthos (1) klos (1) knight rider (1) kocsma (1) kocsmázás (1) kollégium (2) kommunisták (2) kompozás (3) konyha (1) korabeli wc (1) krokio (1) küllőtörés (3) kutyafuttatás (1) lago vegoritida (1) latin híd (2) leoforos adrianou (1) lezha (3) lidl (1) likavitosz domb (3) limni (1) litochoro (6) macedón gyerekek (3) makaróni (1) maqellare (1) mati folyó völgye (3) mecsek (1) mecsetek (2) méhek (1) menedékház (1) mesi híd (2) metaxourgeio (2) metró (2) mikrothives (1) miljacka folyó (2) minaretek (2) mojkovac (3) monastiraki (1) montenegróiak (1) moraca kanyon (6) mosás (2) mosdókagyló (1) mount pelister (1) múzeum (1) mytikas (2) naplemente (2) nasice (1) national garden (3) nedajno (3) need for speed (1) nemzeti park (26) netcafé (3) new philadelpiha ter (1) nyeregtörés (1) nyolcas (1) öböl (1) ohrid (4) ohridi tó (4) oktober 28 sugárút (1) olimpiai zeusz temploma (2) olimposz (5) orsi (5) osztrák utak (1) öszvér (1) padlofutes (1) palack visszavalto automata (1) pálmafák (1) park (2) parkok (3) parthenon (1) patak (2) pécs (3) pékség (1) pelikánok (1) pelister (2) perissos (2) pigadi (2) pigadion (2) piva kanyon (5) plaka (3) platamonas kastély (1) podgorica (4) posta (2) pteleos (1) rafting (2) rakija (2) reggeli (5) reptéri transzfer vonat (1) repülés (1) repülőgép (1) repülőtér (3) resen (2) rét (1) robogó (1) roman agora (2) samac (2) sárgaborsófőzelék (1) sátrazás (15) sebilj szökőkút (1) séta (1) shit happens (1) shkodra (4) shkodrai tó (1) shkodra tó (1) shkodra tó nemzeti park (2) shkopet tó (2) skadarsko jezero (1) skala (2) skodrai tó (1) (1) sopron (2) sörözés (19) sourpi (1) souvlaki (1) stég (1) struga (5) sülthús (1) susica kanyon (3) susicko jezero (1) szállás (6) szállás athénban (1) szarajevó (4) szelek tornya (1) szeli (2) szemét (4) szerpentin (2) szieszta (1) szintagma tér (3) szkander bég (1) szókratész börtöne (1) tábla (2) tara híd (1) tara kanyon (10) tavak (5) tea (1) teenager room (1) teknős (2) tempi völgy (1) templom (3) tengerpart (8) tengerszoros (2) térkép (1) (3) tópart (4) történeti múzeum (1) traktor (1) trsa (3) turisták (1) turistaút (2) tuzi (6) tűzoltók (2) ulzes tó (1) utcabál (1) útépítés (2) útiterv (1) vacsora (7) várak (1) vásárlás (6) vastag tixo (1) végszó (1) velestino (1) villányi hegység (1) vízesés (2) víztározó (1) völgy (10) vonatozás (6) yiannis (5) yiannis nagymamája (1) yorgos (1) zabljak (6) zappeion palota (1) zeusz (1) Címkefelhő

Friss topikok

HTML

Futam a repülőtérre

A papírokat sajnos még le kellett szerelnem a bringáról, mivel a táska még nem volt rajta. Bander még semmit nem rámolt, pedig szóltam neki, mielőtt elindultam, hogy mire visszajövök, pakoljon össze, mert rögvest indulnunk kell majd a reptérre. A dolog mindjárt érthetővé válik előttem: Bander iszonyat szarul van, talán ilyen rosszul nem is nézett ki, mióta itt vagyunk. Na szép, most aztán benne vagyunk a pácban. Kellett az a sárgaborsó-főzelék, hát ennyi eszünk volt… Pár óra múlva indul a repülő, mi meg még minden szana-széjjel. Pánik helyett nagyon gyorsan belenyomorítottam az összes cuccomat a táskám két oldalsó zsebébe, hogy a tetejére még a kartonok is ráférjenek a biciklin, majd amiben csak tudtam, segítettem Bandernak. A bringája is lapos volt kicsit, pumpáltam bele, majd pakoltunk tovább a szobában. Végül pár perce még nem hitt bámulatos gyorsasággal elkészültünk, és a papírokat is sikerült újra felerősíteni a csomagtartóm tetejére, így útnak is indultunk a Perissos metrómegálló felé.
Ebbe az irányban még sosem jöttünk, így az ovális tér után sikerült kissé elkavarnunk. Egy idő után feltűnt, hogy eddig soha nem látott környéken tekerünk, és a metró sincs sehol. Visszamentünk oda, ahol még tudtuk nagyjából, merre vagyunk, majd nekiálltunk kérdezősködni. A második járókelő elirányított minket a jó irányba, nemsokára feltűnt egy már ismerős aluljáró, és nemsokára valóban megérkeztünk a Perissos-ra. Eltévesztettem az egyik saroknál az irányt. Még így sem csúsztunk ki nagyon az időből, de a francnak hiányzott ez az izgalom. Ha lekésnénk a repülőt, az irtó nagy szívás lenne. Pár nappal előbb foglalva valószínű csak méregdrágán kapunk új repülőjegyet, és holnapután mindkettőnknek dolgoznia kell!
Gyorsan veszek két vonaljegyet a metróra, majd megyünk a peronunkra. Ami persze a túloldalt van, át kell kelnünk hozzá egy aluljárón. Lefelé még csak bírjuk valahogy a súlyos bringákkal, de fölfelé ki van zárva a lépcsőzés. Bander liftezik, de csak egyedül fér be a megpakolt bringájával. Én addig nem várok, hanem kipróbálom a mozgólépcsőn való bringaszállítást. A baj csak az, hogy a bringám súlypontja igen csak hátul van. Kis híján hátraesek, magamra borítva a bringát a csomagokkal és a sok papírral. Valahogy mégis megtartom magam, és épp felérünk mindketten a peronra, mikor rögtön be is fut egy szerelvény. Ezt jól bemákoltuk! Előreszaladunk és felszállunk a legelső kocsi legelejébe. Ahogy Yiannistól már jól tudjuk, mint otthon a kerékpárszállító kocsi nélküli MÁV vonatoknál, itt is csak a vonat két végében megengedett a bringaszállítás.
Perissostól 5 megállót dülöngélünk a kerékpárokkal a metrón, majd a Neratziotissa nevű állomáson átszállunk egy gyorsvasútra. Ezen az állomáson is volt lift, és itt már rohannunk sem kellett, így könnyedén ment az átszállás. A gyorsvasútra 3,20 Euró volt a jegy, és a kerékpárokért itt sem kellett fizetni. A vasút nagyon modern volt, néhányszor még megállt felszedni az utasokat a városban, aztán hangtalanul száguldottunk az autópálya mellett a repülőtérig.

Szólj hozzá!

Címkék: metró kerékpár repülőtér athén kerékpárcsomagolás kartonpapirok

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.