Címkék

agii apostoli (1) ajándékbolt (1) akadémia (1) aknaveszély (1) akropolisz (2) alagutak (7) albán alpok (1) albán autómosó (1) albán bunkerek (1) albán fütyülés (1) albán gyerekek (1) albán mercedesek (3) albán szamár (1) albán utak (5) albán vasút (1) albán vendégszeretet (1) alexandria (1) algopirin (1) almiros (1) aluljáró (1) amfiteátrum (2) ancient agora (2) athén (30) attalos stoa (1) autópálya (4) baked beans (2) bander tollából (1) bárányok (1) bascarsija óváros (2) bécs (6) benzinkút (5) biogradi nemzeti park (2) biogradi tó (3) bisztrica volgy (1) bisztrica völgye (2) bitola (2) bobotov kuk (1) bolhapiac (1) borozás (1) bosna völgy (1) bosnyák grill (1) bosnyák szavak (1) budapest (4) budapest athén egyben a térképen (1) bukovo hágó (1) bulqize (1) bunker szuvenír (1) burek (1) burrel (1) cafe dc3 (1) centirozás (1) cicipasta (1) couchsurfing (5) crna gora (4) crna jezero (1) csocsó (1) dakovo (1) debar (1) debari tó (3) defekt (5) diane (2) dion (1) dioni archeologiai park (1) doboj (4) dombok (1) drina völgye (2) durmitor hegység (14) durrdefekt (1) dzadziki (1) ebéd (4) edessa (1) égei tenger (1) előzmények (1) elvira (1) enipea völgy (1) érmegyűjtés (1) eső (4) étteremben (1) evia sziget (13) fekete drin folyó (1) fertőrákos határátkelő (1) fertő tó (2) filopappus domb (1) fizetőkapuk (1) flo cafe (1) forgalom (1) főzés (1) függőhíd (2) fürdés (1) gázpalack (1) glyfa (2) görögök (1) görög hülyegyerekek (1) görög parlament (1) gyalogtúra (8) győr (1) gyros (3) hadrianus diadalív (1) hágó (8) hal (1) hamburger (1) hangyák (1) harkány (4) határátkelő (4) hegyek (9) hegymászás (5) héphaisztosznak temploma (1) heródes színháza (1) híd (1) highmountain cat (1) (2) hússütés (1) ión oszlopfő (1) ion oszlopok (1) juhász (1) juhnyáj (2) jurassic (1) kallimarmaro olimpiai stadion (2) kanális (1) kanelada (1) kanyon (14) kariatidák (1) karija (1) kartonpapirok (3) katerini (1) kávézó (1) kéményseprő (1) képeslap (1) képeslapok (1) képnézegetés (1) kerameikos (1) kerékpár (85) kerékpárbolt (1) kerékpárcsomagolás (3) kerékpársáv (1) kerékpárszerviz (2) kerítés (1) khalkida (1) kilátás az akropoliszra (1) kirinthos (1) klos (1) knight rider (1) kocsma (1) kocsmázás (1) kollégium (2) kommunisták (2) kompozás (3) konyha (1) korabeli wc (1) krokio (1) küllőtörés (3) kutyafuttatás (1) lago vegoritida (1) latin híd (2) leoforos adrianou (1) lezha (3) lidl (1) likavitosz domb (3) limni (1) litochoro (6) macedón gyerekek (3) makaróni (1) maqellare (1) mati folyó völgye (3) mecsek (1) mecsetek (2) méhek (1) menedékház (1) mesi híd (2) metaxourgeio (2) metró (2) mikrothives (1) miljacka folyó (2) minaretek (2) mojkovac (3) monastiraki (1) montenegróiak (1) moraca kanyon (6) mosás (2) mosdókagyló (1) mount pelister (1) múzeum (1) mytikas (2) naplemente (2) nasice (1) national garden (3) nedajno (3) need for speed (1) nemzeti park (26) netcafé (3) new philadelpiha ter (1) nyeregtörés (1) nyolcas (1) öböl (1) ohrid (4) ohridi tó (4) oktober 28 sugárút (1) olimpiai zeusz temploma (2) olimposz (5) orsi (5) osztrák utak (1) öszvér (1) padlofutes (1) palack visszavalto automata (1) pálmafák (1) park (2) parkok (3) parthenon (1) patak (2) pécs (3) pékség (1) pelikánok (1) pelister (2) perissos (2) pigadi (2) pigadion (2) piva kanyon (5) plaka (3) platamonas kastély (1) podgorica (4) posta (2) pteleos (1) rafting (2) rakija (2) reggeli (5) reptéri transzfer vonat (1) repülés (1) repülőgép (1) repülőtér (3) resen (2) rét (1) robogó (1) roman agora (2) samac (2) sárgaborsófőzelék (1) sátrazás (15) sebilj szökőkút (1) séta (1) shit happens (1) shkodra (4) shkodrai tó (1) shkodra tó (1) shkodra tó nemzeti park (2) shkopet tó (2) skadarsko jezero (1) skala (2) skodrai tó (1) (1) sopron (2) sörözés (19) sourpi (1) souvlaki (1) stég (1) struga (5) sülthús (1) susica kanyon (3) susicko jezero (1) szállás (6) szállás athénban (1) szarajevó (4) szelek tornya (1) szeli (2) szemét (4) szerpentin (2) szieszta (1) szintagma tér (3) szkander bég (1) szókratész börtöne (1) tábla (2) tara híd (1) tara kanyon (10) tavak (5) tea (1) teenager room (1) teknős (2) tempi völgy (1) templom (3) tengerpart (8) tengerszoros (2) térkép (1) (3) tópart (4) történeti múzeum (1) traktor (1) trsa (3) turisták (1) turistaút (2) tuzi (6) tűzoltók (2) ulzes tó (1) utcabál (1) útépítés (2) útiterv (1) vacsora (7) várak (1) vásárlás (6) vastag tixo (1) végszó (1) velestino (1) villányi hegység (1) vízesés (2) víztározó (1) völgy (10) vonatozás (6) yiannis (5) yiannis nagymamája (1) yorgos (1) zabljak (6) zappeion palota (1) zeusz (1) Címkefelhő

Friss topikok

HTML

Athén előttünk, Athén mögöttünk

Athén elöttünk, Athén mögöttünkMiután áttekertünk a hídon, néhány veszteglő kamionost pillantunk meg a közeli placcon. A kamionok mögött gyűltek össze a sofőrök, és kisebb pikniket tartanak. Nyílván nem tudnak továbbmenni az üzemanyaghiány miatt. Minket legfeljebb csak pozitívan érinthet, hajtunk tovább. Ez a környék nem túl szépséges, iparnegyedek mellett haladunk el, az út is forgalmas, szóval nem voltunk elragadtatva különösebben a tájtól. Elhagyunk egy nagyobb öblöt, majd egy Vathy nevű helyen lefordulunk Athén elöttünk, Athén mögöttünkbalra a főútról. Úgy gondoltuk ki az útvonalat, hogy itt egy kicsit haladunk még a tengerpart mentén keletnek, és csak később csapjuk le délnek, hogy az autópályát követve Athén felé folytassuk. Az ott még lehet, hogy egy jó kör lesz, mert a térképeink szerint nincs más út az autópályán kívül. Amint mondjuk nehezen hiszünk el, mert ez itt már jóval lakottabb környék, mint a Tempi völgye. Majd meglátjuk, legfeljebb hajtunk az autópályán, történt már ilyen.
Apró városkákon hajtunk keresztül, Faros után egy Paralia Avlidos nevű faluban még a tengerpartra is kilyukadunk egy rövid szakaszra. Megállunk egy szupermarketnél vásárolni. Nem veszünk sok mindent, hiszen talán már 60km-re, azaz 3 órányi terekésre sincs a görög főváros. Papadopulos keksz és üdítő kerül Athén elöttünk, Athén mögöttünka kosárba, utóbbit azon nyomban be is toljuk a bolt előtt. A kekszet pedig bepakolom a kormánytáskába, és a bringásfelsőm hátsó zsebeibe. Milyen jó kis doppingszer, ha adagolja az ember, hol Bandernak nyomok a kezébe egy adagot, hol én tolok be egyet az arcomba. Egy kilométer, egy keksz... Hogy ez eddig nem jutott eszembe! Ja, hogy az 100-150 keksz is lenne egy jobb napon?! :)
Néhány kellemetlen kaptató után megérkezünk következő városba, ahol a térkép szerint délnek kell fordulnunk. Hogy hol és Athén elöttünk, Athén mögöttünkmerre, azt csak tippeljük, mivel táblák nincsenek nagyon. Pár kilométer után kilyukadunk az autópályánál, nem vétettük el. A pálya északi oldalán találunk egy országutat, ezen haladunk tovább. Az első tábla kapásból visszafelé mutatja Athént, arra, amerről jöttünk. De minket nem téveszt meg, az utunk nagyon egyértelműen Athén felé visz az autópálya mentén, a tábla valószínű a legközelebbi, mögöttünk lévő felhajtón felzavarna minket a pályára. Ahol bár legális, de ha nem muszáj, azért nem tekerünk, errefelé jóval nagyobb a forgalom, mint a Tempi völgynél, itt már nem lenne olyan vicces. A következő táblánál megbizonyosodunk róla, hogy jól gondoltuk, alig tettünk meg 2 km-t az előző táblától, ahol 45 km volt írva Athénra az ellenkező irányba, és most egy újabb táblát pillantunk meg, ami szerint egyenesen előre van Athén, és már csak 41 km-re. Mindjárt megérkezünk és nincs tovább tekerés!

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpár autópálya tábla tengerpart

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.